Prissänkningar i City Cloud

2013-09-09 Leave a comment

Vi strävar alltid efter att tillhandahålla de bästa drifttjänsterna till fantastiska priser. Alla nyheter och förändringar som City Cloud har genomgått under de senaste 6 månaderna kulminerar nu i en massiv prissänkning på stora hårdvaruprofiler. Samtidigt släpper vi BETA-stämpeln på vår nod i Stockholm. Läs mer om detta i vårt pressmeddelande nedan.

Prissänkningar på stora hårdvaruprofiler och släpper BETA-stämpeln på noden I Stockholm

City Cloud har gått igenom stora förändringar under de senaste 6 månaderna. Vi släppte ett stort antal nya, och större, hårdvaruprofiler för att säkerställa att våra användare kan utnyttja kraften i sina virtuella servrar på ett bättre sätt. Vår nya kontrollpanel kombinerar avancerad funktionalitet med ett lättanvänt gränssnitt och ett antal nya funktioner. Utöver allt detta öppnade vi en ny City Cloud-nod i Stockholm under maj månad i BETA. Plötsligt kunde våra användare skapa applikationer och tjänster med geografisk redundans.

Vi strävar alltid efter att tillhandahålla tjänster av toppkvalitet till rätt pris och idag gör vi en stor och omedelbar prisförändring på våra stora hårdvaruprofiler i City Cloud. Samtidigt släpper vi BETA-stämpeln på vår nod i Stockholm. Prisförändringarna är redan gjorda och de nya priserna kan ses på vår webbsida http://citycloud.se.

Vi lyssnar ständigt på våra kunder och deras önskemål i vår jakt på perfektion. City Cloud-noden i Stockholm har varit igång ett antal månader nu och vi är väldigt glada över att kunna göra en definitiv release idag. Det här pressmeddelandet är en inbjudan till alla som behöver en molntjänstleverantör som bryr sig och förstår dina behov. Allt från fantastisk support till redundans över flera serverhallar. Att skapa geografiskt redundanta tjänster har aldrig varit enklare och vi bjuder in er alla att testa. Kontakta mig på johan(a)citynetwork.se för en kostnadsfri provperiod, säger Johan Christenson, VD på City Network.

Från planeringsstadiet och fram till utförandet har installationen av vår nod i Stockholm varit en smidig process. Som med alla nya tjänster behöver allt testas och finjusteras men nu är vi färdiga. Förutom stora fördelar för våra kunder har projektet gett våra tekniker erfarenhet och vana. Vi har nu personal redo att installera nya City Cloud-noder runt om i världen på bara några veckor, närhelst vi vill, säger Magnus Bergman, CTO på City Network.

Ladda ned pressmeddelandet som PDF

Ladda ned pressmeddelandet som DOC

Comments and interactions

logo-openstack-powered

Prova City Cloud kostnadsfritt

Få en rabattkod värd 200kr och kom igång

med City Cloud OpenStack redan idag!

Thank you! You will receive your voucher via e-mail soon.